اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۰۱۰۰

جواب مثبت نکونام به سرمربی استقلالی؛ تیم امید با دست پر به هانگژو می رود

جواب مثبت نکونام به سرمربی استقلالی؛ تیم امید با دست پر به هانگژو می رود
۷ بازیکن از تیم استقلال در لیست تیم ملی امید هستند. از جمله سیدحسین حسینی و امیر ارسلان مطهری که دو مهره اصلی تیم استقلال به شمار می روند.
۱۸:۳۷ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

۷ بازیکن از تیم استقلال در لیست تیم ملی امید هستند. از جمله سیدحسین حسینی و امیر ارسلان مطهری که دو مهره اصلی تیم استقلال به شمار می روند. بعد از حضور رضا عنایتی در کمپ ناصر حجازی و صحبت هایی که با جواد نکونام داشت، سرمربی تیم استقلال قبول کرد که دو بازیکن بزرگسال تیمش در اردوی تیم امید حاضر شوند و برای این تیم در مسابقات آسیایی هانگژو به میدان بروند.

از آنجایی که چند بازیکن دیگر از استقلال مد نظر تیم امید هستند و چند بازیکن هم مد نظر تیم ملی به نظر می رسد استقلال در فیفا دی شهریور تمرینات خود را با حضور اندک بازیکنان برگزار کنند. البته مقرر شد هم رضا عنایتی و هم امیر قلعه نویی در دعوت از بازیکنان استقلال به تیم ملی تجدید نظر کنند تا تمرینات تیم استقلال در فیفا دی شهریور خالی از بازیکن نشود.

تیم امید در بازی های آسیایی هانگژو نماینده فوتبال ایران است و به منظور نتیجه گیری در این بازی ها به دنبال بهره گیری از حسین حسینی در خط دروازه و امیر ارسلان مطهری در خط حمله است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین